Išplėsti paiešką
asd

D.U.K.

Dažniausiai pateikiami klausimai rūpintys mūsų turistams
  • Kada yra išvykstama į UAB KIVEDA organizuojamas turistines keliones autobusu?

    Į kelionę iš Vilniaus išvykstama anksti ryte, tarp 3:00 ir 6:00 val. Remiantis kelionės maršruto kryptimi yra galimybė išvykti iš kitų miestų: Kauno, Šiaulių, Panevėžio ir t.t. Informaciją apie tikslų išvykimo į kelionę laiką, vietą ir kelionių organizatoriaus atstovo kontaktinę informaciją (telefono numerį ir elektroninio pašto adresą), kurie turistui padėtų susisiekti su kelionių organizatoriumi nenumatytais atvejais, likus 2 dienoms iki kelionės galite sužinoti agentūroje, kurioje užsisakėte kelionę. Likus 1 dienai iki kelionės išvykimo informaciją gausite SMS žinute arba el. laišku. Į išvykimo vietą prašome atvykti ne vėliau kaip 10 min. iki išvykimo ir nevėluoti. Jeigu turistas neatvyksta nustatytu laiku, už pasekmes atsako jis pats.
     

  • Kiek vietų gali būti autobuse?

    Vietų skaičius nuo 16 vt (mikroautobusas) iki 56 vietų autobusas. Patogūs turistinės klasės autobusai: WC, garso ir vaizdo aparatūra, oro vėdinimo sistema. 

  • Kokie yra keliavimo autobusus ypatumai?

    Autobusui judant, keleivių saugumo labui, griežtai draudžiama vaikščioti ar stovėti autobuso salone. Prisisegami saugos diržai. Autobuse (mikroautobuse) griežtai draudžiama rūkyti ir gerti stiprius alkoholinius gėrimus. Tualetu autobuse galima naudotis tik ekstra atveju, nes tualeto talpa yra ribota, taigi – būkite supratingi! Pageidautina, kad kelionės autobusu bagažo svoris vienam asmeniui neviršytų 25 kg. Daiktus pakuokite taip, kad būtų patogu kelionės metu, kadangi beveik viską turėsite laikyti autobuso bagažinėje, o su savimi pasiimsite tik pačius būtiniausius reikmenis.
    Nepalikite be priežiūros savo vertingų daiktų autobuse. Turto vagystės ar sunaikinimo dėl nusikalstamos trečiųjų asmenų veiklos atveju nei kelionės organizatorius, nei transporto paslaugų teikėjas atsakomybės neprisiima.

  • Kas kiek laiko UAB KIVEDOS organizuojamose turistinėse kelionėse yra sustojama pailsėti?

    Keliaujant autobusu kas 2,5 – 3,5 val. numatyti ~ 20 min. trukmės sustojimai. Pietų metu stojama 45 min. – 1 val. poilsiui.

  • Ar aš galiu pasirinkti sedėjimo vietą autobuse UAB KIVEDOS organizuojamose turistinėse kelionėse?

    Keliautojai autobuse sodinami pagal kelionės sutarties sudarymo datą. Taip pat, užsakant kelionę  Kivedos kelionių agentūroje galite išreikšti pageidavimus dėl vietų autobuse, į kuriuos, esant galimybei, bus atsižvelgta. Jei vykstate vienas – Jums bus priskirta vieta automatiškai šalia kito asmens. Vietą autobuse galite sužinoti likus 2-3 dienoms iki kelionės (kreipkitės į kelionių agentūrą, kurioje užsisakėte kelionę).

  • Kada, kelių dienų kelionės metu, yra atvykstama į viešbučius nakvynei?

    Keliaujant autobusu į viešbučius nakvynei atvykstama tarp 20:00 ir 24:00 val. Rytais iš viešbučių išvykstama tarp 7:00 ir 9:00 (po pusryčių); jei pusryčiai programoje nėra numatyti, galimas ir ankstesnis išvykimas iš viešbučio.

  • Kokia yra UAB KIVEDOS organizuojamose kelionėse užsakomų viešbučių klasifikacinė sistema?

    Pasaulyje nėra vieningos apgyvendinimo įstaigų klasifikavimo sistemos, todėl, priklausomai nuo šalies, yra taikomi skirtingi vienodų kategorijų viešbučių standartai. UAB KIVEDA organizuotų turistinių kelionių metu turistai apgyvendinami 3* arba “turistinės klasės” viešbučiuose, jei nėra kito atskiro susitarimo.

  • Ar kelionės metu bus gyvenama tos pačios kategorijos viešbučiuose jei kelionė turi daugiau nei vieną numatytą nakvynę?

    Jei kelionės metu yra numatyta daugiau nei 1 nakvynė viešbutyje, viešbučių, kuriuose apgyvendinama grupė, kategorijos gali skirtis (t. y. tos pačios kelionės metu galimi skirtingų kategorijų viešbučiai).

     

  • Ką reiškia „turistinės klasės“ viešbutis?

    „Turistinė klasė“ – tai minimalių patogumų viešbučiai, svečių namai arba pensionai, kurių patogumai (tualetas, dušas arba vonia) gali būti kambaryje arba bendri keletui kambarių. Kai kur gali būti balkonas, televizorius, telefonas. 

  • Kokie gali būti kambariai viešbutyje?

    Standartiniame dviviečiame kambaryje, priklausomai nuo viešbučio išplanavimo, gali būti viena dvigulė (double) arba dvi atskiros lovos. (Twin). Ne visi viešbučiai yra įrengę triviečius kambarius (Triple), todėl užsakius vietą trečiam ar ketvirtam asmeniui, dviviečiame kambaryje gali būti pastatoma papildoma lova, sofa, sulankstoma lova arba sulankstomas fotelis. 
    Vienviečiai kambariai užsakomi už papildomą mokestį. Jei turistas vyksta vienas ir neužsisako vienviečio kambario, jis, esant galimybei, yra apgyvendinamas su kitais po vieną vykstančiais grupės turistais dviviečiame arba triviečiame kambaryje. 
     

  • Ar UAB Kivedos organizuojamose kelionėse yra įtraukiami pusryčiai viešbučiuose?

    Kivedos organizuojamose kelionėse, kurios yra ilgesnės nei vienos dienos, visuomet yra įtraukiami pusryčiai, nebent yra susitarta kitaip. 

  • Kokie gali būti pusryčiai viešbučiuose?

    Turistinės klasės viešbučiuose pusryčiai gali būti kontinentiniai arba švediškas stalas. Esant ankstyvam išvykimui iš viešbučio gali būti pateikiamas pusryčių paketas.

  • Jei aš vykstu į kelionę į užsienio šalį, ar man reikalingi kokie nors dokumentai?

    Visiems asmenims išvykstantiems iš Lietuvos Respublikos privaloma turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą – LR asmens tapatybės kortelę (ATK), kurios galiojimas baigiasi ne anksčiau kaip 3 mėn. po kelionės pabaigos dienos arba LR pasą , kuris turi galioti ne mažiau kaip 6 mėnesius po kelionės pabaigos. Taip pat rekomenduojame į kelionę pasiimti asmens dokumento kopiją. Dokumentas kurio galiojimas baigiasi kelionės metu, laikomas negaliojančiu.
    Kelionės dokumentai (turizmo paslaugų teikimo sutartis, bilietai, būtinosios medicininės pagalbos užsienyje draudimas ir kt.) turi būti saugomi visos kelionės metu. kelionių organizatorius UAB „KIVEDA“ atsakomybės neprisiima dėl turisto netinkamų ar netvarkingų asmens dokumentų. Jei abejojate dėl savo dokumento tinkamumo ir/ar galiojimo laiko, būtinai pasitikslinkite prieš išvykstant: www.urm.lt; www.pasienis.lt; www.migracija.lt, ir, esant reikalui, pasikeiskite pasą (ar ATK). Pasą ir kitus asmens dokumentus kelionės metu ypatingai saugokite

  • Kokiose šalyse yra reikalingas pasas, o kuriose tinka ir A.T. kortelė?

    Šalys, į kurias galima vykti turint asmens tapatybės kortelę, ir šalis, į kurias vykstant būtinas pasas, galite pasitikrinti LR Užsienio reikalų ministerijos svetainėje internete Daugiau informacijos rasite: http://keliauk.urm.lt/index.php/titulinis/isvykstantiems.
    Sienų kirtimo ir pasų kontrolės tvarka Šengeno erdvei nepriklausančių valstybių piliečiams (ne Lietuvos piliečiams) yra kitokia. Daugiau informacijos: www.urm.lt

  • Kas nutiktų jei aš pamesčiau dokumentą kelionės metu?

    Praradus pasą ar kitus asmens dokumentus, taip pat juos sugadinus, nedelsiant informuokite apie tai KIVEDOS kelionės vadovą; Jums reikalingas asmens grįžimo dokumentas, kurio išdavimas gali užtrukti, ypač jei užsienio šalyje nėra Lietuvos Respublikos diplomatinės atstovybės ar konsulato. Asmens grįžimo pažymėjimas yra skirtas tik grįžimui į kilmės šalį, todėl su juo vykti į kitas valstybes negalima. Išlaidas, susijusias su asmens grįžimo pažymėjimo išdavimu bei grįžimu į kilmės šalį, taip pat išlaidas už papildomai praleistą laiką užsienio šalyje apmoka pats turistas.

  • Ar į Šengeno erdvės šalis gali vykti vaikas be raštiško tėvų sutykimo?

    Nepilnamečiams iki 18 metų, keliaujantiems be tėvų ar su vaiką lydėti įgaliotais asmenimis, raštiško tėvų sutikimo nereikia, jeigu vaikas vyksta į Šengeno erdvei priklausančią valstybę.

  • Kur galima sužinoti tikslią mokamų objektų (pilių, muziejų ir t.t.) kainas?

    Mokamų objektų bilietų kaina gali keistis; nurodytos kainos suaugusiems; vaikams ir senjorams gali būti taikomos nuolaidos; tikslių mokamų objektų kainų teiraukitės kelionės vadovo kelionės metu.

  • Kiek papildomai pinigų vertėtų turėti UAB KIVEDOS organizuojamos turistinės kelionės metu?

    Asmeninėms išlaidoms pinigų pasiimkite pagal savo poreikius. Daugelyje lankomų šalių galima išsigryninti pinigus bankomatuose ir atsiskaityti tarptautinėmis mokėjimo kortelėmis (Visa, Master Card, Euro Card, American Express). Ne visose šalyse ir jų miestuose yra galimybė atsiskaityti kortele. Dažnai atsiskaitymas kortele yra galimas tik tuo metu, kai pirkinys ar paslauga viršija tam tikrą sumą. 

  • Kokie yra pinigų išsigryninimo tolimose ir padidintos rizikos šalyse ypatumai?

    Kai kurie bankai taiko atsiskaitymo apribojimą vykstant į šalis, kurios yra priskiriamos padidintos rizikos šalių grupei, (t. y. jose statistiškai atliekama daugiausiai neteisėtų operacijų ir yra rizika, kad mokėjimo kortelės duomenys bus pavogti). Norint išvengti atsiskaitymo ar išsigryninimo nesklandumų rekomenduojame prieš vykstant į kelionę susisiekti su jus aptarnaujančio banko konsultantu ir pasidomėti ar šalis į kurią vykstate nėra įtraukta į banko rizikos šalių grupę ir kokios yra atsiskaitymo kortelėmis sąlygos tokiose šalyse. Taip pat kai kuriose šalyse nėra įdiegta standartizuota – saugesnė (EMV) lusto technologija. 

  • Ar galėsiu susimokėti kortele už ekskursijos metu lankomus objektus UAB Kivedos organizuojamose kelionėse?

    Už mokamus objektus ekskursijų metu kortelėmis mokėti negalima.

  • Jei aš esu riboto judumo asmuo ar aš galėsiu vyktį į šias organizuojamas keliones?

    Tai turi būti suderinta su kelionių organizatoriumi, atsižvelgiant į asmens ribotą judumą. Tačiau jei turistas yra riboto judumo ar turi kokių specialių poreikių privalo informuoti kelionių organizatorių ar kelionių agentą sudarant sutartį. Atsiradus specialių poreikių po sutarties sudarymo turistas apie jo specialius poreikius praneša kelionių organizatoriui likus ne mažiau kaip 48 valandoms iki kelionės pradžios.

     

  • Kokios galimybės yra riboto judumo asmenims keliauti lėktuvu?

    Jeigu keleivio judrumas ribotas dėl amžiaus, laikino sužalojimo, ilgalaikės negalios ar bet kokios kitospriežasties, visuose Europos oro uostuose, iš kurių skrendate, į kuriuos atvykstate arba kuriuose persėdate į kitą lėktuvą, turite teisę gauti nemokamą pagalbą.
    Vis dėlto, kad būtų išvengta problemų, primygtinai raginama iki kelionės likus mažiausiai 48 valandoms kreiptis į oro transporto bendrovę ir paaiškinti, kokios pagalbos jums reikės lipant į lėktuvą ar kur nors kitur oro uoste.
    Dėl riboto judumo įlaipinti jus į lėktuvą negali būti atsisakyta, nebent lėktuvas yra per mažas arba saugumo sumetimais.
    Skrydžio metu oro transporto bendrovės neprivalo padėti valgyti ar gerti vaistus. Jei keleiviui reikia tokios pagalbos, pavyzdžiui, ilgo skrydžio metu, oro transporto bendrovė gali paprašyti, kad jus lydėtų kitas asmuo.
    Jei keliaujant keleiviui nepavyko gauti reikiamos pagalbos, jis turi apie tai pranešti oro uosto vadovybei arba oro transporto bendrovei, kurios lėktuvu skrido.
     

  • Kokios galimybės yra riboto judumo asmenims keliauti traukiniu?

    Riboto judumo asmenys turėtų turėti tokias pačias galimybes keliauti traukiniais kaip ir kiti žmonės. Keleivis turi teisę gauti pagalbą stotyje, kai lipama į traukinį arba iš traukinio, persėdama į kitą traukinį ir kai būnama traukinyje. Tokia pagalba nemokama, tačiau, kad tikrai ją gautumėte, turite pranešti, kad jos reikia, geležinkelių transporto bendrovei, bilietų pardavėjui arba kelionių organizatoriui prieš 48 val.
     

  • Ką vertėtų žinoti apie sveikatos ir medicininius ypatumus prieš vykstant UAB KIVEDOS organizuojamai turistinei kelionei?

    Rekomenduojame pasikonsultuoti su gydytoju dėl profilaktikos priemonių, kelionės metu padėsiančių išvengti virškinamojo trakto negalavimų, susijusių su pasikeitusiu maistu ar mitybos įpročiais. Vykstant į Europos šalis skiepai nėra privalomi. Skiepais pasirūpinti ir už juos susimokėti turi pats turistas. Išsamesnės informacijos teiraukitės paskambinę į Užkrečiamųjų ligų profilaktikos ir AIDS centrą, tel. (8 5) 230 0125 arba interneto svetainėje www.ulac.lt. 


     

  • Kokia kalba vyksta ekskursijos miestuose/muziejuose?

    Kelionės metu ekskursijos miestuose/muziejuose gali vykti įvairiomis kalbomis (rusų k., anglų k. ir kt.), tačiau pageidaujantiems kelionės vadovas pagrindinę informaciją išvers į lietuvių kalbą.

  • Keliavimas su gyvūnais augintiniais

    Kelionės su gyvūnais ES - katės, šunys ir šeškai privalo turėti pasus 

    Nekomerciniam keliavimui su gyvūnais augintiniais (šunimis, katėmis ir šeškais) keliami reikalavimai išdėstyti Europos Parlamento ir Tarybos Reglamente (ES) Nr. 576/2013  dėl gyvūnų augintinių vežimo nekomerciniais tikslais.
    Daugiau informacijos galima rasti čia: http://eur-lex.europa.eu/legal-content/LT/TXT/HTML/?uri=CELEX:32013R0576&from=EN

    Su naujuoju ES naminių gyvūnų pasu keliauti su kate, šuniu ar šešku - daug paprasčiau. Visi minėti gyvūnai privalo turėti pasą, kuriame būtų nurodyta informacija apie skiepus nuo pasiutligės.

    Norintiems į kelionę pasiimti gyvūnus, primename, jog gyvūno tapatybę turi būti įmanoma nustatyti pagal elektroninę mikroschemą (mikroschema (čipas) – tai elektroninis prietaisas visam gyvenimui suleidžiamas į gyvūno poodį. Joje užprogramuotas identifikacinis numeris ir šalies kodas, kurį galima pamatyti priartinus tam skirtą skaitytuvą). Jūsų miesto veterinaras gali suleisti gyvūnui šią mikroschemą, taip pat vakcinuoti augintinį ir išduoti ES gyvūnų pasą, kuris galios visą gyvenimą ir, kurį privaloma turėti keliaujant. Pase bus įrašai apie tai, kada ir nuo ko buvo skiepytas gyvūnas, jog tie skiepai dar galioja.

    Kitiems naminiams gyvūnams dar nėra patvirtintos bendros tvarkos, tad galioja skirtingų valstybių nustatytos taisyklės.

  • Oficiali Lietuvos Respublikos URM programėlė keliaujantiems užsienyje.

    PAGRINDINĖS FUNKCIJOS:
    • nuolat atnaujinamos kelionių rekomendacijos dėl kelionės saugumo užsienyje
    • informacija apie įvažiavimo bei buvimo užsienio valstybėse sąlygas ir vizas
    • Lietuvos atstovybių užsienyje kontaktai ir žemėlapis
    • konsulinė informacija keliaujantiems
    • konsulinė informacija gyvenantiems užsienyje
    • kelionės registracijos sistema norintiems, kad su jais susisiektų krizės atveju
    • realiu laiku siunčiami įspėjimai apie krizes pasaulyje
    • interaktyvi atmintinė, padedanti pasiruošti kelionei
    • atsiliepimų apie Lietuvos atstovybių ir Lietuvos Užsienio reikalų ministerijos darbą pateikimas

    KODĖL VERTA NAUDOTI?
    • Visa Lietuvos Respublikos piliečiui aktuali konsulinė informacija pasiekiama vienoje vietoje
    • Lietuvos atstovybių užsienyje kontaktus bei kelionių rekomendacijas bus galima matyti ir be interneto ryšio („offline“ režimu)
    • artimiausia Lietuvos atstovybė bus nustatoma automatiškai pagal vartotojo buvimo vietą – iš karto galima sudaryti maršrutą, kaip nuvykti iki atstovybės
    • galimas visapusiškas privatumo bei pranešimų siuntimo nustatymų konfigūravimas

    Atsisiųsti iš AppStore

  • Kaip išsikviesti pagalbą Europos šalyse?

    Atostogų ir kelionių metas. Puiku! 
    Daugelis kraunasi lagaminus ir vyksta pasisemti įspūdžių ar tiesiog pailsėti užsienio šalyse. Niekas tokiu metu nesitiki nelaimių, bet vykstant į užsienio šalis reikėtų pasidomėti, ką reikėtų daryti ir kur kreiptis joms ištikus.

    Bendrasis pagalbos centras (BPC), administruojantis skubios pagalbos skambučius telefono numeriu 112 Lietuvoje, primena, kad 112 yra skubios pagalbos telefono numeris, kuris tokiu pačiu principu veikia ne tik visoje Europos Sąjungoje, bet ir daugelyje kitų Europos valstybių: Islandijoje, Norvegijoje, Šveicarijoje, Serbijoje, Makedonijoje, Juodkalnijoje, Ukrainoje, Gruzijoje ir kt. Telefono numeriu 112 galima išsikviesti skubią pagalbą Rusijoje, Turkijoje ir net tolimoje Australijoje. Kai kuriose užsienio šalyse veikia kiti bendros pagalbos telefono numeriai, pavyzdžiui, Jungtinėse Amerikos Valstijose, Kanadoje ar Ekvadore pagalbą galima išsikviesti telefono numeriu 911.

    Paskambinus skubios pagalbos telefono numeriu 112 Europos šalyse, galima informuoti apie iškilusią grėsmę ir išsikviesti reikiamas pagalbos tarnybas. Pagalba iškviečiama surinkus tik tris skaitmenis 112 – jokių šalies ar miestų kodų rinkti nereikia. Skambinti numeriu 112 galima net neturint sąskaitoje pinigų. Tačiau, skirtingai nei Lietuvoje, ne visose šalyse galima skambinti be SIM kortelės. Iš Europos Sąjungos valstybių net penkios – Vokietija, Bulgarija, Prancūzija, Slovėnija ir Jungtinė Karalystė – blokuoja prieigą prie skubios pagalbos iškvietimo paslaugų, jei skambinama iš mobiliųjų telefonų be SIM kortelės. Tokiu būdu siekiama apsisaugoti nuo netinkamo numerio naudojimo.

    BPC primena, kad numeris 112 yra skirtas išsikviesti skubią pagalbą į įvykio vietą, kai iškyla reali grėsmė gyvybei, sveikatai, saugumui, aplinkai ar turtui, pavyzdžiui, kai:
    - įvyksta ūmus sveikatos sutrikimas;
    - įtariama, kad žmogus bando nusižudyti;
    - aptinkamas į sprogmenį panašus daiktas;
    - patiriamas smurtas;
    - kėsinamasi pagrobti, sugadinti ar sunaikinti turtą;
    - įvykus eismo įvykiui reikia pagalbos įvykio vietoje;
    - reikia pagalbos prispaustiems, skęstantiems žmonėms;
    - dega pastatas, automobilis, miškas, rūksta dūmai.

    Daugelyje šalių už klaidinantį numerio 112 naudojimą numatyta baudžiamoji atsakomybė. Vienodo visoje Europoje skubios pagalbos telefono numerio atsiradimą lėmė nuolat ir sparčiai didėjantis keliautojų skaičius ir siekis užtikrinti jų saugumą. Dar 1976 m. Europos pašto ir telekomunikacijų administracijų konferencija pasiūlė numerį 112 naudoti kaip bendrąjį Europos skubaus iškvietimo telefono numerį. 1991 m. liepos 29 d. Europos Bendrijų Tarybos sprendimu 91/396/EEB „Dėl bendrojo Europos skubaus iškvietimo telefono numerio įdiegimo“ visos Europos Sąjungos valstybės narės buvo įpareigotos ne vėliau nei iki 1996 m. gruodžio 31 d. užtikrinti, kad jose būtų įvestas bendrasis Europos skubaus iškvietimo telefono numeris 112, kuris galėjo būti įdiegtas greta visų kitų esamų nacionalinių pagalbos telefono numerių.

    Lietuvoje skambučiai telefono numeriu 112 pradėti priiminėti nuo 1998 m. Tuomet į juos atsiliepdavo teritoriniai policijos komisariatai. Įstojus į Europos Sąjungą, nuo 2004 m. rugsėjo 1 d. pagalbos skambučius bendruoju pagalbos telefono numeriu 112 pradėjo administruoti kitų Europos šalių pavyzdžiu įkurtas BPC. 

  • Poilsiaujantiems prie jūros

    Saugumas vandenyje ir prie vandens!
     

    NESIMAUDYKITE:
    apsvaigę nuo alkoholio ar narkotinių medžiagų;
    esant raudonai vėliavai arba dideliam bangavimui;
    sočiai pavalgę
    labai pavargę;
    sutemus.

    NEPLAUKITE:
    toliau negu leidžia tai žymintys ženklai / plūdurai,
    arti plaukančių laivų, motorinių valčių.

    NEBRISKITE:
    giliau juosmens į vandenį, jei nemokate plaukti.

    JEIGU PAVARGOTE:
    sutraukė mėšlungis, pakliuvote į tėkmę, stenkitės ramiai įvertinti situaciją ir kvieskitės pagalbą;
    ištiesta ranka daužykite vandenį, šaukdami atkreipkite dėmesį į save.

    JEI PASTEBĖJOTE:
    skęstantįjį, nedelsdami kvieskite gelbėtojus ir atkreipkite kitų besimaudančiųjų dėmesį. Neplaukite prie jo, jei nesate įsitikinę, kad galėsite padėti.
    išsigandęs, panikos apimtas žmogus daro begalę nereikalingų judesių ir dar labiau nusilpsta, todėl labai svarbu pavojaus akimirką elgtis šaltakraujiškai, tausoti jėgas.

  • Nepageidaujamos situacijos kelionės metu

    ĮVYKUS PASO PRARADIMUI ARBA SUGADINIMUI, bei DINGUS BAGAŽUI
    - į kelionę vežkitės paso kopiją, kaip galima greičiau informuoti apie įvykį grupės vadovą, kreiptis į policiją ir LR atstovybę toje šalyje.
    - pasiimti į rankinį bagažą būtiniausius daiktus. Dingus bagažui informuoti grupės vadovą ir kreiptis į aviakompanijos atstovybę.
    - prieš išvykstant į kelionę, informuoti artimiausius asmenis apie kelionę ir kokioje agentūroje įsigytas kelialapis. Gerai įsidėmėti susitikimo ar išvykimo vietą, turėti su savimi grupės vadovo ir agentūros, kurioje įsigytas kelialapis, kontaktinius telefonus.

    PASIKLYDIMAS
    kreiptis į policiją, įsidėmėjus buvimo vietą stengtis susisiekti su grupės vadovu;

    Turistui laiku neatvykus į paskirtą išvykimo vietą kelionės vadovas:
    - stengiasi susisiekti su neatvykusiu turistu;
    - pagal galimybę laukia turisto tam tikrą laiką, atsižvelgdamas į kelionės maršrutą, keleivių tarptautinio pervežimo taisykles, vairuotojų darbo grafiką;
    - apie pasiklydusį asmenį informuoja policiją ir Lietuvos Respublikos ambasadą.

  • Naudingos nuorodos

    www.jewishcenter.lt – žydų kultūros ir informacijos centras
    www.tourism.lt – oficiali Valstybinio turizmo departamento prie LR Ūkio ministerijos svetainė. Kalbos: lietuvių, anglų.
    www.travel.lt – oficiali Nacionalinės turizmo informacijos ir rezervavimo sistemos svetainė, pristatanti pagrindinius Lietuvos turizmo išteklius. Kalbos: lietuvių, anglų, rusų, vokiečių, lenkų, italų, ispanų.
    www.muziejai.lt – oficiali Lietuvos muziejų svetainė. Kalbos: lietuvių, anglų, vokiečių, prancūzų, rusų.
    www.visiteurope.com/lithuania – oficiali Europos kelionių komisijos svetainė. Kalba: anglų.
    www.balticsea.com – oficiali Baltijos jūros turizmo komisijos svetainė. Kalba: anglų.
    www.inyourpocket.com/lithuania/en – Lietuvą ir kitus jos miestus pristatanti pagrindinių miestų gidų svetainė. Kalba: anglų.
    www.tours.lt – Lietuvos turizmo katalogas. Kalbos: lietuvių, anglų, vokiečių, rusų, latvių, lenkų.
    www.lonelyplanet.com/lithuania– svetainė iš populiariosios „Lonely Planet“ serijos teikia informaciją lankytojams apie Lietuvą ir jos miestus. Kalba: anglų.
    www.7seasons.lt – svetainė apie Lietuvos turizmo išteklius ir paslaugas. Kalbos: lietuvių, anglų.
    www.traveling.lt – Lietuvos turizmo įmonių katalogas. Kalbos: lietuvių, anglų, vokiečių, lenkų.
    www.top10inthecity.com – svetainė, kurioje pateikiama informacija apie Vilnių internete bei mobiliuosiuose telefonuose. Kalba: anglų.
    www.lithuania-photo.com – svetainė, kurioje pateikiamos nuotraukos ir filmuota medžiaga iš paukščio skrydžio. Kalbos: lietuvių, anglų.
    www.atostogoskaime.lt – Lietuvos kaimo turizmo asociacijos informacinė sistema. Kalbos: lietuvių, anglų, rusų, vokiečių.
    www.vilniusbynight.lt – naktinio Vilniaus gidas. Kalbos: lietuvių, anglų.
    www.piligrimukelias.lt – svetainė, skirta Jono Pauliaus II piligrimų kelio Lietuvoje projektui. Kalbos: lietuvių, anglų, lenkų, vokiečių.
    www.lietuvosmarsrutai.eu – multimedinė Lietuvos turistinių maršrutų prezentacija. Kalbos: lietuvių, anglų, vokiečių.
    www.trakaimuziejus.lt – Trakų istorijos muziejaus svetainė. Kalbos: lietuvių, anglų.
    www.city-info.net – Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos turizmo informacija, matoma internete ir informaciniuose terminaluose. Kalbos: lietuvių, anglų, vokiečių, lenkų, rusų, latvių.
    www.truelithuania.com – internetinis portalas apie Lietuvos lankytinas vietas. Kalba: anglų.

  • Išvykimas į kelionę

    Į kelionę išvykstama anksti ryte, tarp 3:00 ir 6:00 val. Remiantis kelionės maršruto kryptimi yra galimybė išvykti iš kitų miestų: Kauno, Šiaulių, Panevėžio ir t.t. Informaciją apie tikslų išvykimo į kelionę laiką, vietą ir kelionių organizatoriaus atstovo kontaktinę informaciją (telefono numerį ir elektroninio pašto adresą), kurie turistui padėtų susisiekti su kelionių organizatoriumi nenumatytais atvejais, likus 2 dienoms iki kelionės galite sužinoti agentūroje, kurioje užsisakėte kelionę. Likus 1 dienai iki kelionės išvykimo informaciją gausite SMS žinute arba el. laišku. Į išvykimo vietą prašome atvykti ne vėliau kaip 10 min. iki išvykimo ir nevėluoti. Jeigu turistas neatvyksta nustatytu laiku, už pasekmes atsako jis pats.

  • Kelionės eiga, planuoti sustojimai

    Keliaujant autobusu kas 2,5 – 3,5 val. numatyti ~20 min. trukmės sustojimai. Pietų metu stojama 45 min. – 1 val. poilsiui. Keliaujant autobusu į viešbučius nakvynei atvykstama tarp 20:00 ir 24:00 val. Rytais iš viešbučių išvykstama tarp 7:00 ir 9:00 (po pusryčių); jei pusryčiai programoje nėra numatyti, galimas ir ankstesnis išvykimas iš viešbučio.

  • Informacija keleiviams apie bagažą (pakavimas, apsauga, paieška)

    Žemiau pateikiama informacija iš skirtingų oro bendrovių ir juose galiojančių bagažo svorio / išmatavimų apribojimų.